Reclamații și returnări
Daune în timpul transportului
Instrucționi:
Vă rugăm să atașați fotografiile cu partea deteriorată a mărfii + o fotografie a cutiei exterioare în partea deteriorată (chiar dacă cutia nu este sfâșiată). Vă recomandăm să raportați deteriorarea ambalajului către curier la primire și să scrieți un formular prin care primiți mărfurile cu rezervare, în caz contrar, prin semnătura dvs. la primirea coletului, sunteți de acord că acceptați pachetul fără rezerve și deveniți proprietarul mărfurilor.
Cererile privind daunele mecanice ale produsului, care nu a fost evidentă la primirea expedierii, trebuie făcute imediat după primirea expedierii, dar nu mai târziu de 24 de ore de la livrarea mărfii. Este responsabilitatea clientului să demonstreze că deteriorarea mecanică a produsului nu a putut fi detectată în 24 de ore, chiar dacă a fost inspectată amănunțit. Revendicările de la defectele depistate ulterior ale acestor mărfuri deteriorate vor putea solicita clientului numai dacă dovedește că defectele revendicate erau deja în mărfă la momentul primirii de la transportator. Dacă ați deteriorat mărfurile și nu ați scris un raport de daune, informați-ne imediat prin acest formular. Ambalăm mărfurile în cutii de calitate cu elemente de protecție și înainte de a trimite mărfurile sunt inspectate și avem o cameră de înregistrare de la ambalaj până la livrarea mărfurilor către curier. Chiar și toate măsurile nu vor preveni deteriorarea mărfii dacă mărfurile sunt aruncate la sol. Vom încerca să rezolvăm problema în favoarea dvs. cât mai curând posibil.
Completati:
Reclamație privind produsul
Instrucționi:
Garantia de 5 ani se aplică pentru erori de material și erori de fabricație. Nu ne asumăm răspunderea pentru deteriorarea mecanică care a rezultat din utilizarea necorespunzătoare. Garantia nu se aplică uzurii materialului în perioada de garanție. Corturile sunt destinate montării și demontării regulate. La utilizarea continuă sau foarte frecventă, materialul poate suferi uzură în perioada de garanție. Nu vindem acoperiri permanente care sunt utilizate fără supraveghere în orice condiții meteorologice.
Corturile sunt foarte rezistente la vânt puternic, dacă sunt corect* ancorate în pământ, cortul va rezista chiar și la o sarcină mai mare de vânt. Cu toate acestea, dacă nu ancorezi deloc cortul sau îl ancorezi slab și cortul se mișcă, este posibil ca acesta să se rupă/să se deterioreze chiar și la un vânt mai slab, iar garanția nu se aplică pentru deteriorările mecanice. Ca proprietar al cortului, ești responsabil pentru cort și nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru daunele materiale cauzate de utilizarea necorespunzătoare și nerespectarea instrucțiunilor.
Asigurarea ta împotriva evenimentelor neașteptate, pentru care garanția nu se aplică (deteriorări mecanice ale construcției) este garanția noastră. Piese de schimb pentru construcție în valoare maximă de 70 Lei gratuite până la epuizarea stocurilor (mai multe informații în termenii comerciali). După dovedirea fotografică a noii deteriorări în termen de 1 an de la primirea mărfii, ai piese în valoare de până la 70 Lei gratuit și plătești doar pentru transportul pieselor de schimb prin curier. Dacă piesele se deteriorează în valoare mai mare de 70 Lei, piesele vor fi facturate conform listei de prețuri actuale minus 70 Lei.
Explicație: *Ancorarea corectă este aceea în care cortul nu se mișcă, picioarele sunt ancorate la locul ancorării și nu se deplasează. Ancorarea principală se referă la ancorarea cu saci de nisip sau cu cuie pe care le-ai primit gratuit cu cortul. Ancorarea secundară (nu principală) este un sistem de tensionare a sforilor cu cuie care sunt legate de cele 4 colțuri ale acoperișului și ulterior se tensionează lateral.
Completati:
Returnarea mărfurilor în termen de 14 zile de la primire, fără a da un motiv și retragere din contract
Instrucționi:
Doar *consumatorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare fără a da un motiv în termen de 14 zile. A 14-a zi începe în ziua în care cumpărătorul sau o persoană autorizată de acesta preia mărfurile. Consumatorul este obligat să informeze imediat vânzătorul cu privire la decizia de a se retrage din contract.
În caz de retragere din contract În cazul retragerii din contract, consumatorul este obligat să returneze mărfurile vânzătorului nedeteriorat și ** neutilizat cu dovada achiziției de la vânzător (factură). Vânzătorul nu este responsabil pentru nicio pierdere sau pagubă în timpul transportului.
Explicaţie:*/**** Consumator: persoană fizică care, atunci când încheie un contract, nu acționează în sfera activității sau a comerțului său.
**Nefolosit înseamnă a testa mărfurile în condiții și în măsura în care ar fi posibil pentru clientul magazinului de piatră, adică. într-un mediu curat și conform instrucțiunilor.
Retragere din contractul de cumpărare - Formular
Dacă doriți să renunțați la contractul de cumpărare ca consumator și îndepliniți condițiile, vă rugăm să completați formularul de mai jos.